42 kişi hayatını kaybetmişti… Bad-ı Saba Konutları’na ilişkin 2 kamu görevlisi hakkında dava açıldı
KAHRAMANMARAŞ’ta depremde 42 kişinin yaşamını yitirdiği Bad-ı Saba Konutları’nın yıkılmasına ilişkin 2 kamu görevlisi hakkında ‘Bilinçli taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma’ suçundan 22’şer yıl 6’şar aya kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.
KAHRAMANMARAŞ’ta depremde 42 kişinin yaşamını yitirdiği Bad-ı Saba Konutları’nın yıkılmasına ilişkin 2 kamu görevlisi hakkında ‘Bilinçli taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma’ suçundan 22’şer yıl 6’şar aya kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.
Bu haberle ilgili gelişmeler ve detaylar sürekli güncellenmektedir. Konuyla ilgili en son bilgiler için haber kaynaklarını takip edebilirsiniz.
Ömer KOÇ/KAHRAMANMARAŞ, (DHA)Oluşturulma Tarihi: Haziran 27, 2026 18:09