ABD bir tekneye saldırdı: 2 ölü, 6 kayıp
ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM), Doğu Pasifik bölgesinde bir tekneye uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla saldırı düzenledi. Hedef alınan teknede 2 kişinin hayatını kaybettiği, 6 kişinin kaybolduğu belirtildi.
ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM), Doğu Pasifik bölgesinde bir tekneye uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla saldırı düzenledi. Hedef alınan teknede 2 kişinin hayatını kaybettiği, 6 kişinin kaybolduğu belirtildi.
ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM), Doğu Pasifik bölgesinde bir tekneye uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla saldırı düzenledi. Hedef alınan teknede 2 kişinin hayatını kaybettiği, 6 kişinin kaybolduğu belirtildi.
Bu haberle ilgili gelişmeler ve detaylar sürekli güncellenmektedir. Konuyla ilgili en son bilgiler için haber kaynaklarını takip edebilirsiniz.
İHAOluşturulma Tarihi: Haziran 22, 2026 08:35