Apple fiyat artışına gidiyor

📅 22.06.2026 12:35
Apple fiyat artışına gidiyor
Veri merkezlerinin sebep olduğu bellek çipi krizi teknoloji dünyasında çatlaklar oluşturuyor. Apple CEO’su Tim Cook’tan tüketicileri üzecek bir uyarı geldi. Cupertino’lu firma bellek yongası kıtlığı nedeniyle cihazlarında fiyat artışına gitmeye hazırlanıyor.
Veri merkezlerinin sebep olduğu bellek çipi krizi teknoloji dünyasında çatlaklar oluşturuyor. Apple CEO’su Tim Cook’tan tüketicileri üzecek bir uyarı geldi. Cupertino’lu firma bellek yongası kıtlığı nedeniyle cihazlarında fiyat artışına gitmeye hazırlanıyor.

Veri merkezlerinin sebep olduğu bellek çipi krizi teknoloji dünyasında çatlaklar oluşturuyor. Apple CEO’su Tim Cook’tan tüketicileri üzecek bir uyarı geldi. Cupertino’lu firma bellek yongası kıtlığı nedeniyle cihazlarında fiyat artışına gitmeye hazırlanıyor.

Bu haberle ilgili gelişmeler ve detaylar sürekli güncellenmektedir. Konuyla ilgili en son bilgiler için haber kaynaklarını takip edebilirsiniz.