Apple'dan iPhone kullanıcılarına uyarı: Eğer bu iOS sürümünü kullanıyorsanız hemen güncelleyin
Apple, iOS 18 kullanıcılarını yeni sürüme geçmeye teşvik etmek amacıyla güncelleme menüsündeki öncelik sıralamasını değiştirerek iOS 26'yı ana seçenek haline getirdi.
Apple, iOS 18 kullanıcılarını yeni sürüme geçmeye teşvik etmek amacıyla güncelleme menüsündeki öncelik sıralamasını değiştirerek iOS 26'yı ana seçenek haline getirdi.
Apple, iOS 18 kullanıcılarını yeni sürüme geçmeye teşvik etmek amacıyla güncelleme menüsündeki öncelik sıralamasını değiştirerek iOS 26'yı ana seçenek haline getirdi.
Bu konuyla ilgili detaylı bilgiler ve gelişmeler takip edilmektedir. Haberin devamı için güncel kaynakları takip edebilirsiniz.
Konu hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için güncel haberler ve analizler paylaşılmaya devam edecektir.