Bakan Bayraktar'dan enerji verimliliği vurgusu: 2030'a kadar 20 milyar dolarlık yatırım planlıyoruz

📅 23.06.2026 15:21
Bakan Bayraktar'dan enerji verimliliği vurgusu: 2030'a kadar 20 milyar dolarlık yatırım planlıyoruz
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, enerji dönüşümü ve enerji güvenliğinin bir arada ilerlemesi gerektiğini vurgulayarak "2030'a kadar enerji verimliliği için 20 milyar dolarlık yatırımı...Devamı için tıklayınız