"Elektrifikasyon, enerji stratejimizin merkezinde olacak"

📅 24.06.2026 16:31
"Elektrifikasyon, enerji stratejimizin merkezinde olacak"
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin enerji dönüşümünde yenilenebilir enerjiden altyapıya ve nükleere birçok alanda 2035'e kadar büyük çaplı yatırım hedefleri bulunduğunu belirterek, "2035'e kadarki enerji dönüşüm haritamız kapsamındaki hedeflerimizi gerçekleştirmek için...