Gençlerbirliği'nde olağanüstü genel kurul kararı
Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Kaynar, kulübün 18 Temmuz'da olağanüstü genel kurula gideceğini, ilk toplantıda çoğunluk sağlanamaması halinde genel kurulun 25 Temmuz'da yapılacağını söyledi.
Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Kaynar, kulübün 18 Temmuz'da olağanüstü genel kurula gideceğini, ilk toplantıda çoğunluk sağlanamaması halinde genel kurulun 25 Temmuz'da yapılacağını söyledi.
Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Kaynar, kulübün 18 Temmuz'da olağanüstü genel kurula gideceğini, ilk toplantıda çoğunluk sağlanamaması halinde genel kurulun 25 Temmuz'da yapılacağını söyledi.
Bu konuyla ilgili detaylı bilgiler ve gelişmeler takip edilmektedir. Haberin devamı için güncel kaynakları takip edebilirsiniz.
Konu hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için güncel haberler ve analizler paylaşılmaya devam edecektir.