‘Türkiye kuantum teknolojilerinde söz sahibi olacak’.. Yeni lisans programları açılacak

📅 24.06.2026 16:12
‘Türkiye kuantum teknolojilerinde söz sahibi olacak’.. Yeni lisans programları açılacak
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) ve Savunma Sanayii Başkanlığı (SSB) arasında ‘Savunma Sanayii Kuantum Teknolojileri Stratejik Yetkinlik Geliştirme İş Birliği Protokolü’ imzalandı. Buna göre, Türkiye’nin önde gelen 11 üniversitesi, kuantum teknolojileri ekosisteminin oluşturulması için güçlerini birleştir...
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) ve Savunma Sanayii Başkanlığı (SSB) arasında ‘Savunma Sanayii Kuantum Teknolojileri Stratejik Yetkinlik Geliştirme İş Birliği Protokolü’ imzalandı. Buna göre, Türkiye’nin önde gelen 11 üniversitesi, kuantum teknolojileri ekosisteminin oluşturulması için güçlerini birleştirecek. Ayrıca bu kapsamda üniversitelerde yeni lisans programlarının açılması da hedefleniyor.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) ve Savunma Sanayii Başkanlığı (SSB) arasında ‘Savunma Sanayii Kuantum Teknolojileri Stratejik Yetkinlik Geliştirme İş Birliği Protokolü’ imzalandı. Buna göre, Türkiye’nin önde gelen 11 üniversitesi, kuantum teknolojileri ekosisteminin oluşturulması için güçlerini birleştirecek. Ayrıca bu kapsamda üniversitelerde yeni lisans programlarının açılması da hedefleniyor.

Bu haberle ilgili gelişmeler ve detaylar sürekli güncellenmektedir. Konuyla ilgili en son bilgiler için haber kaynaklarını takip edebilirsiniz.

Oluşturulma Tarihi: Haziran 24, 2026 16:12

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) ve Savunma Sanayii Başkanlığı (SSB) arasında ‘Savunma Sanayii Kuantum Teknolojileri Stratejik Yetkinlik Geliştirme İş Birliği Protokolü’ imzalandı. Buna göre, Türkiye’nin önde gelen 11 üniversitesi, kuantum teknolojileri ekosisteminin oluşturulması için güçlerini birleştirecek. Ayrıca bu kapsamda üniversitelerde yeni lisans programlarının açılması da hedefleniyor.