Uraloğlu: Hürmüz'den 11 Türk gemisi geçti

📅 23.06.2026 13:48
Uraloğlu: Hürmüz'den 11 Türk gemisi geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz Boğazı'nda yaşanan gelişmelerin takip edildiğini, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazdan geçiş yaptığını söyledi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz Boğazı'nda yaşanan gelişmelerin takip edildiğini, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazdan geçiş yaptığını söyledi.

Bu haberle ilgili gelişmeler ve detaylar sürekli güncellenmektedir. Konuyla ilgili en son bilgiler için haber kaynaklarını takip edebilirsiniz.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz Boğazı'nda yaşanan gelişmelerin takip edildiğini, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazdan geçiş yaptığını söyledi.